Team
SCHOOLJAAR 2022-2023
Directie
Directeur | Marjan Kool (di-vr) |
Adjunct-directeur | Michel Maag (ma) |
Groepsleerkrachten
groep 1/2 | juf Karen (ma-vr) | |
groep 3 | juf Katja (ma di) | juf Iris (wo-vr) |
groep 4 | juf Maja (ma di) | juf Jolanda (wo do vr) |
groep 5 | meneer Turgay (ma di do vr) | juf Brigitte (wo) |
groep 6 | meneer Michel (di-vr) | juf Brigitte (ma) |
groep 7 | meneer Lars (ma-vr) | juf Albertine (ma vr) |
groep 8 | meneer Stefan (ma-vr) | juf Annemieke (di-do) |
Overige taken
intern begeleider |
| |
conciërge | meneer Henk (ma-vr) | |
onderwijsassistent | juf Joyce Jansen (wo-vr) | |
schoolopleider | juf Carla (do vr) | |
sociale veiligheidscoördinatoren | juf Annemieke (ma di woe) en meneer Turgay (ma-vr) | |
contactpersonen | juf Albertine en juf Iris (ma-vr) | |
werkdruk verlichting gr 1-4 | juf Maja (wo) | |
werkdruk verlichting gr 5-8 | juf Brigitte (di) |
De formatie (het aantal leraren) waar een school jaarlijks recht op heeft is gebaseerd op het aantal kinderen. Met het groeien of krimpen van het aantal kinderen wordt de formatie elk schooljaar groter of kleiner. De school kan er voor kiezen vanuit de beschikbare functies tijd vrij te maken om andere taken te laten vervullen.
De directie bestaat uit een directeur en een adjunct-directeur. De directie is verantwoordelijk voor het gehele reilen en zeilen binnen de school. De directeur is daarbij eindverantwoordelijk. De directie streeft ernaar dat in ieder geval één van beiden op school aanwezig is. In het algemeen stelt de directie zich erg toegankelijk op. Dit betekent dat zij met name voor ouders/verzorgers gemakkelijk te spreken zijn.
Voor de zomervakantie wordt de groepsverdeling bekend gemaakt voor het nieuwe schooljaar. Tevens wordt hierbij aangegeven hoe het ondersteunend personeel wordt ingezet. Binnen onze school werkt een deel van het personeel fulltime, terwijl een ander deel parttime werkt. In bepaalde gevallen worden parttimers aan elkaar gekoppeld in een duobaan. Als duo krijgen zij dan de verantwoordelijkheid over een groep. Op De Tandem streven we ernaar om maximaal twee verschillende gezichten per week voor een groep te hebben.
Stagiaires
Verder biedt De Tandem jaarlijks ruimte aan stagiaires vanuit de Pedagogische Academie Primair Onderwijs (PABO). Deze studenten zijn meestal afkomstig van de Academie Pedagogiek en Onderwijs (voorheen Saxion Hogeschool). Het gaat er daarbij om dat zij praktijkervaring opdoen in een basisschool. Afhankelijk van het studietraject dat zij hebben afgelegd, kan er sprake zijn van het geven van enkele lessen tot het zelfstandig voor een groep staan gedurende meerdere dagen. De groepsleraar blijft uiteindelijk verantwoordelijk voor de te geven lessen. Daarnaast bieden wij ook stageplaatsen aan studenten van het ROC Twente, o.a. administratief medewerker, ICT’ers, klassen- en onderwijsassistenten.